Standhouders 2019-09-26T20:23:40+00:00

Bedankt voor uw interesse voor een stand op de Kerstmarkt Groningen: Martinikerk editie.

Dit publieke evenement zal plaatsvinden op Zaterdag 14 December 2019. Dit evenement wordt georganiseerd door Kerstmarkt Groningen V.O.F. te Foxhol. Hieronder volgt informatie betreft het evenement. Daarnaast kunt u met behulp van dit formulier zich inschrijven als standhouder voor het evenement.

Let op: Wanneer u zich hier heeft ingeschreven staat u in ons systeem. Wij zullen daarna een selectie van kramen maken. U zult een e-mail ontvangen of u een kraam krijgt toegewezen of niet. In het geval dat u uitgenodigd wordt, zult u een factuur en algemene voorwaarden ontvangen.

Evenement naam: Kerstmarkt Groningen Martinikerk Editie
Datum: 14-12-2019
Tijd evenement voor publiek: 12:00 – 19:30
Locatie: Martinikerk, Martinikerkhof 3, 9712 JG Groningen
Entree: €3,00 bezoekers onder 12 jaar gratis entree.
Verwacht aantal bezoekers: ~7000 personen
Maximale capaciteit kerk: 2200 personen (tegelijkertijd)
Facebook-event: https://www.facebook.com/kerstmarktgroningen

Kramen:

  • Alle stands staan in de Martinikerk zelf ingedeeld.
  • De stands worden door de organisatie geplaatst. De afmeting van een stand is 200×80 cm
  • U wordt geacht uw stand(s) in kerstsfeer te decoreren. Denk hierbij aan tafelkleden en andere decoratie. De decoratie van de gehele ruimte wordt verzorgd door de organisatie.
  • Er is geen stroomvoorziening aanwezig voor de stands. Mocht dit noodzakelijk zijn kan dit in overleg met de organisatie geregeld worden.
  • Vanuit de organisatie wordt voor verlichting van de kramen gezorgd d.m.v. prikkabels langs alle kramen.
  • Daarnaast zorgen wij ervoor dat er 6 consumptiebonnen verstrekt worden per stand(inbegrepen).

Kosten:

  • Kosten voor een stand bedragen €79,- euro exclusief BTW;
  • Daarnaast wordt er een borg gevraagd van €40,-. Dit wordt geretourneerd wanneer u uw stand netjes achterlaat en alle afval is meegenomen. De organisatie biedt geen voorzieningen om uw afval te lozen;
  • Indien er stroom wordt gebruikt wordt hiervoor €24,99 exclusief BTW in rekening gebracht. Let op ivm aanleggen stroomvoorziening bij de aanmelding aangeven.

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

Bedrijfsnaam, stand naam of team naam (verplicht)

e-mail (verplicht)

Telefoon(verplicht)

Straat en huisnummer(verplicht)

Postcode(verplicht)

Plaats(verplicht)

KVK nummer(optioneel)

Omschrijving artikelen, diensten of eet- en drinkwaar wat u aan wilt aanbieden.

Geef aan of u stroom nodig heeft(extra kosten hele dag €24,99 exclusief BTW)

Foto's van uw kraam of logos(optioneel voor o.a. facebook marketing)

Opmerkingen(optioneel)(evt. facebook pagina of website)